W przypadku otrzymania komunikatu z systemu e-WUŚ o wygaśnięciu hasła:
należy zmienić hasło do Portalu Świadczeniodawcy.
https://portal.nfz-rzeszow.pl/
W tym celu należy zalogować się do Portalu Świadczeniodawcy na użytkownika, któremu wygasło hasło do systemu eWUŚ, a następnie w części Administracja i opcje należy nacisnąć przycisk Zmiana hasła i wprowadzić nowe hasło.
Uwaga!
Nowe hasło musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych tj. hasło powinno składać się z co najmniej z 8 znaków, powinno zawierać małe i wielkie litery oraz cyfry lub znaki specjalne.
Po upływie ok. 30 min. od zmiany hasła do Portalu Świadczeniodawcy można logować się do systemu eWUŚ z wykorzystaniem nowego hasła.
Dodatkowo informujemy, że system wymusza zmianę hasła co 30 dni.
W przypadku 3-krotnej nieudanej próby logowania się do Portalu Świadczeniodawcy następuje 5 minutowa blokada konta użytkownika. Po tym czasie można ponownie logować się do Portalu Świadczeniodawcy.
Natomiast w przypadku 5-ktornej nieudanej próby logowania się do systemu eWUŚ następuje 15 minutowa blokada konta użytkownika. Po tym czasie można ponownie logować się do systemu eWUŚ.
Regulamin - Zasady korzystania z usługi Elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców - usługa eWUŚ |