Dostawa i wymiana lampy RTG do Tomografu Komputerowego COM Jarosław
Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu w związku z planowanym udzieleniem zamówienia
w trybie art. 4 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – dostawa i wymiana lampy RTG do Tomografu Komputerowego COM Jarosław (opis wymagań w załączeniu) zwraca się do Państwa o złożenie oferty cenowej na w/w dostawę do dnia 30.01.2019 r.
·Dostawa i wymiana lampy RTG Solarix 350 (MX165CT) lub równoważnej do Tomografu Komputerowego BRIGHTSPEED 16 Elite Select (kompatybilna z urządzeniem, spełniająca wymogi produktu medycznego).
·Lampa fabrycznie NOWA, wyklucza się lampę po regeneracji.
·Demontaż i utylizacja, uszkodzone podzespoły przechodzą na własność Wykonawcy.
·Wykonanie kalibracji, testów akceptacyjnych oraz testów specjalistycznych po instalacji lampy.
·Czas realizacji – do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy.
· Okres gwarancji – 12 miesięcy bez względu na ilość skanów. Gwarancja nieodnawialna.
· Warunki płatności: przelew 60 dni.
· Dostawa realizowana transportem własnym lub wynajętym przez Wykonawcę na jego koszt
i ryzyko.
· Wykonanie co najmniej 2 dostaw i wymian lamp RTG (załączyć referencje !!!).
Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty.
!!! Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do OFERTY aktualną deklarację zgodności z CE lub dokument dopuszczający do obrotu i używania.
!!! Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do OFERTY materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi
katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. W przypadku braku żądanych informacji w materiałach informacyjnych na potwierdzenie parametrów technicznych można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające istnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych, a nie potwierdzonych w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia.
!!! Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Prosimy o wykorzystanie załączników do złożenia oferty
Ofertę opatrzoną następującym napisem: „Oferta na dostawę i wymianę lampy RTG do Tomografu Komputerowego COM Jarosław” prosimy przesłać
(e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
) w terminie do: 30.01.2019 r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2019 r. o godz. 13:00 w pok. Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Kryterium oceny oferty – 100 % cena.
Informacje szczegółowe: Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Waldemar Homik, Maciej Głowa - tel. /16/ 624-50-17
![]() |
Dokumenty do pobrania |