Usługa wykonania pomiarów elektrycznych.
Zaproszenie do złożenia oferty
Przedmiotem Zamówienia jest:
Usługa wykonania pomiarów elektrycznych.
CPV: 71314100-3 – Usługi elektryczne
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest jako zamówienie o wartości poniżej 130 000 złotych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Przedmiotem zamówienia są dostawy/usługi/roboty budowlane.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I. Wymagania ogólne
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania pomiarów ochronnych instalacji elektrycznych w budynkach Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu .
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem cenowym oraz (OPZ) oraz postanowieniami wzoru umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do opisanego
w przedmiotowym postępowaniu przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że każdy z Wykonawców który ewentualnie skorzysta z przysługującego mu prawa do złożenia oferty równoważnej, winien udowodnić w treści swojej oferty, że te zaoferowane przez niego urządzenia, technologia czy też materiały są równoważne w rozumieniu niniejszych wyjaśnień m.in. podając w treści swojej oferty ich nazwę, producenta oraz numery katalogowe, model, rok produkcji itp. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 01.06.2022 r. do dnia 01.08.2022 r.
Warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość oferowanego przedmiotu zamówienia (zadania). Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zgodnie z zadaniami.
Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Wykonawca może zastrzec najpóźniej do dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia, iż informacje związane z tym zamówieniem stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1913 z późń. zm.) nie mogą być udostępnione.
Oferta powinna zawierać:
1) dane teleadresowe firmy - numer NIP, REGON firmy,
2) proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, koszty transportu do siedziby Zamawiającego,
3) termin realizacji zamówienia,
4) warunki gwarancji,
5) termin ważności oferty.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta (skan oferty lub oferta podpisana elektronicznie powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
lub dostarczona w formie pisemnej na adres: Centrum Opieki Medycznej, ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław do dnia 09.05.2022 r. do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
V. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIESZJEK OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Waldemar Homik – tel. 16 6245017
VIII. ZAŁĄCZNIKI
Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które musza dostarczyć wykonawcy biorący udział w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2. Formularz oferty
3. Projekt umowy
4. Formularz asortymentowo – cenowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
Dokumenty do pobrania |