Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi.
Zaproszenie do złożenia oferty
Przedmiotem Zamówienia jest:
Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi.
CPV: 33.14.13.00-3 – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest jako zamówienie o wartości poniżej 130 000 złotych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Przedmiotem zamówienia są dostawy.
I.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I. Wymagania ogólne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy zał. Nr 2. Zadeklarowane przez Wykonawcę w ofercie jako przedmiot zamówienia elementy systemu powinny posiadać, na dzień realizacji dostawy oraz przewidziany umową z Zamawiającym okres jego użytkowania/ważności, aktualne dopuszczenia do obrotu i eksploatacji/stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do opisanego
w przedmiotowym postępowaniu przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że każdy z Wykonawców który ewentualnie skorzysta z przysługującego mu prawa do złożenia oferty równoważnej, winien udowodnić w treści swojej oferty, że te zaoferowane przez niego urządzenia, technologia czy też materiały są równoważne w rozumieniu niniejszych wyjaśnień m.in. podając w treści swojej oferty ich nazwę, producenta oraz numery katalogowe, model, rok produkcji itp. Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe i techniczne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
II.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy.
Warunki płatności: 60 dni od daty wystawienia faktury.
III.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Wykonawca może zastrzec najpóźniej do dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia, iż informacje związane z tym zamówieniem stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1913 z późń. zm.) nie mogą być udostępnione.
Oferta powinna zawierać:
1) dane teleadresowe firmy - numer NIP, REGON firmy,
2) proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia,
3) termin realizacji zamówienia,
4) warunki gwarancji,
5) termin ważności oferty.
IV.MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta (skan oferty lub oferta podpisana elektronicznie powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
lub dostarczona w formie pisemnej na adres: Centrum Opieki Medycznej, ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław do dnia 04.07.2022 r. do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
V.OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
VI.INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
VII.DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Waldemar Homik, Renata Janezka – tel. 16 6245017
VIII.ZAŁĄCZNIKI
Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które muszą dostarczyć wykonawcy biorący udział w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2. Formularz oferty
3. Projekt umowy
4. Formularz asortymentowo – cenowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
5. Materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. W przypadku braku żądanych informacji w materiałach informacyjnych na potwierdzenie parametrów technicznych można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające istnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych, a niepotwierdzonych w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia.
6. Deklaracje zgodności CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej na oferowane wyroby lub inny dokument dopuszczający do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych – jeżeli jest wymagane.
Dokumenty do pobrania |