Usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących, użytkowanych w Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
Zaproszenie do złożenia oferty
Przedmiotem Zamówienia jest:
Abonamentowa usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących, użytkowanych w Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
CPV - 50300000-8
CPV – 50310000-1
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest jako zamówienie o wartości poniżej 130 000 złotych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
Przedmiotem zamówienia są usługi
I.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I. Wymagania ogólne
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu w celu zapewnienia terminowych dostaw materiałów eksploatacyjnych, serwisu urządzeń drukujących oraz ich dzierżawy. Ponadto jednym z elementów zamówienia jest dostawa systemu przez potencjalnego Wykonawcę, który ma za zadanie monitorować proces druku. Za pośrednictwem dostarczonego systemu Jednostka będzie mogła zarządzać dostawami materiałów eksploatacyjnych, naprawą urządzeń drukujących oraz ich serwisem. Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, w tym ich naprawy, konserwacje i przeglądy. Szczegóły zgodnie z załączoną dokumentacją.
II WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących (dostawy tonerów i tuszy, serwis i naprawy, dzierżawa urządzeń, dostawa systemu zarządzającego kompleksową obsługą), o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto jedną umowę na dzierżawę minimum 100 urządzeń potwierdzone referencjami
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 24 miesiące.
Warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość oferowanego przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby wszystkie strony oferty wraz z załącznikami były podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Wykonawca może zastrzec najpóźniej do dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia, iż informacje związane z tym zamówieniem stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2020, poz. 1913 z późń. zm.) nie mogą być udostępnione.
Oferta powinna zawierać:
1) dane teleadresowe firmy - numer NIP, REGON firmy,
2) proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, koszty transportu/usługi do siedziby Zamawiającego,
3) termin realizacji zamówienia,
4) termin ważności oferty.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta (skan oferty lub oferta podpisana elektronicznie powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
lub dostarczona w formie pisemnej na adres: Centrum Opieki Medycznej, ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław do dnia 31.08.2022 r. do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
A Cena 90 %
B Aspekt społeczny 10 %
W kryterium „Aspekt społeczny” Zamawiający przyzna wagę maks. 10 punktów, odpowiadające 10% ogólnej ocenie oferty.
Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 1 do SWZ.
Wykonawca otrzyma S=10 pkt – w przypadku, gdy wśród osób bezpośrednio realizujących zamówienie będzie co najmniej jedna osoba niepełnosprawna w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 573);
W przypadku gdy Wykonawca oświadczy, iż zamówienie nie będzie realizowane bezpośrednio przez osobę niepełnosprawną, otrzyma 0 pkt.
Zatrudnienie musi nastąpić do 30 dni.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Maksymalna ilość punktów - 100,00.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela: Waldemar Homik – tel. 16 6245017, Radosław Grzesiowski - tel. 16 6245196
Dokumenty do pobrania |